Followers

20 Aug 2013

CERITA RAYA 2013 KAMI

Assalammualaikum wbt n Selamat Pagi Uols!

Fuh kejap je dah dah 13 Syawalkan..Punyalah lama xupdate blog ni..baru hari ini berkesempatan nak cerita hari raya kami...xdelah meriah sgt...cuma tahun ini kami beraya bertiga mmg lain dari tahun2 sebelum ini..berseri dan ceria dengan telatah anak...



Tadaaa..Inilah wajah-wajah kami di pagi syawal aritu..tema tahun ini merah u...mantul x..hehehe..sebatu dah nampak kan..berseri x?hahahaha...


Tahun ni saya beraya di rumah mertua di Kampung Bukit Tunggal Segamat..Memang meriah dan ceria suasananya..di tambah lagi dengan gelagat dan telatah cucu-cucu mak dan abah seramai 6 org tu..


Topik perbualan tiap kali pergi beraya pun asyik berkisar pasal HARIZ je..Mmg x dinafikan pergi mana-mana je HARIZ selalu jadi perhatian..nape ek?Kami rasakan mgkn disebabkan badan HARIZ yg agak montel n temban..kulitnya pun cerah..yang menariknya HARIZ mudah ketawa dan tesenyum tiap kali org mengagah atau mencuitnya..

Wlpn kami xberjalan sgt pada raya kali ini..tp alhmdlah murah 'Rizqi" anak ibu..banyak gak duit raya yg dapat dijadikan simpanan masa hadapan..Terima kasih ye pada mereka2 yg telah memberi duit raya pada HARIZ..Moga Allah melimpahkan rezeki dan rahmat buat anda semua dan anda merasa bahagia dengan MEMBERI..

Akhir kata rasanya belum terlambat utk saya mengucapkan....
SELAMATA HARI RAYA AIDILFITRI..
MAAF ZAHIR DAN BATIN..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...