Daisypath - Anniversary

Lilypie - First Birthday

Followers

20 Jan 2015

BILA AKU TERASA : TERIMA KASIH ALLAH




Bila aku terasa ingin melihat wajahku yang sempurna..aku renung wajahnya..
Terima kasih Allah..di atas ANUGERAHMU..dalam hidupku!

Bila aku terasa ingin mengukir senyuman yang menawan..Aku renung wajahnya..
Terima kasih Allah..kerana hadirkan KEBAHAGIAAN dalam hidupku!

Dan bila aku terasa hampir tewas dalam perjuangan..hanya dia..memberikan satu KEKUATAN yang luar biasa..Terima kasih Allah..

" Sesungguhnya Ya Allah ENGKAU MAHA MENGETAHUI takdir yang terbaik untukku..Aku redha dengan semua ujian hidupku..kerana disebaliknya KAU hadiahkanku dengan insan yang amat berharga untuk menemaniku meneruskan perjuangan hidup..AMIN.."

Anaklah amanah dan sumber kekuatan..


Antara azam tahun 2015 ni nak bagi kawan kt Muhammad Hariz Rizqi..Bole ke bole?..


I'M COME BACK..

Assalamualaikum..

Salam Hari Selasa..
Harap anda semua berada dlm situasi yg baik2 aje..
Mohon pada Allah agar segalanya berakhir dgn kebaikan..
Jom jadi baik!
Baik tu apa?..
BAIK ----->>Buat Amal Ikhlas KeranaNya<<


16 Dec 2013

KINI TIADA LAGI MASALAH RAMBUT GUGUR YANG KRONIK



Posto...posto...

Taraaaa....

Terima kasih kepada pemiliknya ChEq Ah krna memilih produk yg berkualiti tinggi..

No. Tracking : EN 440506167 MY--->JB

Mula2 cuba sebotol je..
Lepas 2 trus order 5 botol Body Wash Marine Essence dan 5 botol Syampoo Marine Essence ni...

Kenapa?

Pada yg dh cuba je thu betapa teruja hasilnya setelah mencuba sendiri..

Berkesan ke untuk :
Gatal2..kulit kering..jerawat..?
Parut..bekas hitam..?
Kelemumur..rambut gugur..?

In Shaa Allah..
Lepas cuba pasti nak lagi!
Sesuai untuk seisi keluarga termasuk bayi..

Moga ianya memberi manfaat sepenuhnya kepada pemiliknya..Amin..


Syampoo MARINE ESSENCE A.K.A SYAMPOO" GARAM BULUH "...???





Kami 1 family dh pun bertukar dr syampoo biasa ke syampoo 'Garam Buluh' ini.

Nama syampoo tu mcm pelik ajer knn..
Tapi khasiatnye...Fullamakkk...!!
Rasai lah dan Lihat lah sendiri ,

Hari pertama pakai , memang xde perubahan lagi...
Tapi bile dah masuk lebih seminggu , dalam sedar x sedar ajer..

baru perasan ,saya yg alami rabut nipis nie , asyik gugur ajerr...

Biasenye boleh nampak rambut bersepah dok berkumpul je..

kt floor trap bilek air ,bile time mandi tu...
Tapi sekaranggg , semenjak guna shampoo ' Garam Buluh ' nie...pandangan yg ' serabut ' tu...(rambut luruh) dah xde lagi ,
Rambut jd lembut , rase macam nak belai selalu , sedappp...di peganggg ,
wangiii...errmmm...semerbakkk...bau nyer ,

Sangat2 elok untuk wanita bertudung , rambut x berbau hapakkk...
Masalah kelemumur pun dah hilanggg,,,
Kulit kepala pun terase tegang ajerr...I likeee...!!

TQ Allah pertemukan kami 1 family dgn ' barang baeekk 'nie ,
Anda ade masalah yg sama...??
Jommm...bertukar kpd shampoo Marine assence...
Shampoo " Garam Buluh "


KEPADA YG BERMINAT NK CUBA..BOLEH EMAILKAN KE : ainulairina@gmail.com

18 Nov 2013

SENYUMAN YANG MEMBAHAGIAKAN..




Saat paling BAHAGIA adalah ketika orang yang kita SAYANG TERSENYUM...


dan lebih membahagiakan apabila KITA adalah insan DI SEBALIK senyumannya itu...


SENYUMLAH  kerana senyuman itu membahagiakan!

Alhmdlah..anak2 yg comel juga "Rizqi" dari Allahkan..Hebat kuasa Allah..Rasa tenang je bila tengok wajah anakanda tercinta ni wlpn kite tengah letihkan..Syukur...;-)







20 Sep 2013

LETIH : 2 IN 1

Salam Jumaat yang indah dan penuh berkah..

Semenjak semester bru dh bermula..adeh..xmenang tgn dibuatnya...Macam-macam benda dan tugasan yang perlu diselesaikan dalam 1 masa..Kadang-kadang 2 kn rasa 8 jam kt opis mcm xcukup..dah nama pn kejekan..mane nak pernah abis..cuma bile semuanya nk urgent..bole kalut dibuatnya.2 yg kdg2 tak sedar terbuat 2 kerja dalam 1 masa..

Fuh..sabar..sabar..

Almdlah...dgn adanya Mineral Coffee ni xdelah stress n penat sgt..Kandungan 'Magnesium' dlm kopi ini brfungsi mghilangkn bisa2 dan lenguh2 anggota bdn..Ada yg nk cuba minum mcm sya????Xrugi mencubanya..

Tapi kan walau penat mcam mane pn kan..bile tgk gambo buah ati pengarang jantung...macam hilang je penat 2 kn...korang pernah rase x??




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...