Followers

20 Jan 2015

BILA AKU TERASA : TERIMA KASIH ALLAH




Bila aku terasa ingin melihat wajahku yang sempurna..aku renung wajahnya..
Terima kasih Allah..di atas ANUGERAHMU..dalam hidupku!

Bila aku terasa ingin mengukir senyuman yang menawan..Aku renung wajahnya..
Terima kasih Allah..kerana hadirkan KEBAHAGIAAN dalam hidupku!

Dan bila aku terasa hampir tewas dalam perjuangan..hanya dia..memberikan satu KEKUATAN yang luar biasa..Terima kasih Allah..

" Sesungguhnya Ya Allah ENGKAU MAHA MENGETAHUI takdir yang terbaik untukku..Aku redha dengan semua ujian hidupku..kerana disebaliknya KAU hadiahkanku dengan insan yang amat berharga untuk menemaniku meneruskan perjuangan hidup..AMIN.."

Anaklah amanah dan sumber kekuatan..


Antara azam tahun 2015 ni nak bagi kawan kt Muhammad Hariz Rizqi..Bole ke bole?..


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...