As salam semua...wah dh lama nyer xupdate blog ni..hehehe
Nk share pengalaman yg mengujakan..rasanya kebanyakkan ibu-ibu selepas melahirkan anak pasti mengalami masalah keguguran rambut..btul x?

k saya share pengakuan jujur yg saya alami..
Saya mengalami masalah kelemumur sejak awal tahun yg lalu. Semua shampoo di pasaran saya dah cuba, bukan membantu malah semakin... kritikal hingga menampakkan kulit kepala saya, mana tidaknya setiap kali mandi pasti bertaburan rambut saya di lantai, itu belum lg masa nak sikat rambut..
Disebabkan itu saya jadi fobia utk basah rambut ketika mandi, saya hanya basahkan rambut jika terpaksa sahaja. Saya juga fobia utk menyikat rambut, kekadang hampir beberapa hari saya tak sikat kerana jika sikat, segumpal rambut saya akan melekat di sikat itu.

Tapi kini tidak lagi setelah saya mencuba Shampoo Marine Essence. Rasanya setiap hari saya akan membasuh rambut dan setiap hari saya akan menyikat rambut saya. Bohonglah kalau saya cakap tak gugur langsung. Memang ada tapi hanya beberapa helai sahaja. Yalah, ianya masih dlm proses pemulihan kan...

Alhamdulillah... akhirnya saya mendapat penawar rambut saya sebelum ianya botak..

Pada yg mengalami masalah seperti saya, meh cuba...


Tak rugi tau...
Pengakuan jujur dari hati (nak tunjuk rambutnya tak boleh, aurat hihihi...


Marine Essence Shampoo ~p
roduk yang memang hot macam pisang goreng panas!

So, ape yang bestnye produk ni??

KELEBIHANNYA...

Sesiapa yang ada masalah
- kelemumur,
- kulit kepala gata-gatal,
- rambut gugur,
- rambut kering,
- rambut rosak sbb selalu diwarnakan,

memang patut cuba Marine Essence Shampoo.

Sebab kandungannya yang ada Bamboo Salt (Garam Buluh) memberi rasa segar pada kulit kepala disamping menghilangkan masalah-masalah rambut yang kronik!

Boleh dipakai oleh perempuan,lelaki dan juga kanak-kanak.

Sangat selamat sebab tidak mengandungi bahan kimia berbahaya seperti
-SLS ( Sodium Lauryl Sulfate) dan paraben (paraben ni boleh menyebabkan kanser tau! scaryyy

Ada yg nk cuba x?

JOM BERTUKAR KEPADA SHAMPOO MARINE ESSENCE!!

1 botol = 250ml (RM33) + Pos RM 6 (Semenanjung) / RM10 (Sabah/Sarawak)
2 botol = Special Price + Freegift + Kos Penghantaran Mengikut Jumlah botol

KEPADA YG BERMINAT NK CUBA..BOLEH EMAILKAN KE : ainulairina@gmail.com atau Whatsapp 012-7511934